Dostava

Proizvodi naručeni u našoj online trgovini na www.flamula.hr bit će isporučeni u najkraćem mogućem roku. Ako proizvoda slučajno nema na skladištu ili. dostupna na zahtjev, obavijestit ćemo vas putem vaših kontakt podataka koje ste ostavili uz narudžbu.

 

U slučaju otkupne dostave, kupoprodajnu cijenu plaćate dostavljaču od kojeg preuzimate i naručeni proizvod.

 

Podaci koji su nam potrebni za dostavu su:

ime i prezime kupca,
ulicu i kućni broj adrese na kojoj se kupac može dobiti radnim danom od 8 do 17 sati, kada se vrši dostava paketa,
poštanski broj i mjesto gdje se ta adresa nalazi,
telefonski broj kupca, putem kojeg kurir može kontaktirati kupca po potrebi tijekom dostave.

Ukoliko se kupac ne može pronaći na navedenoj adresi dostave, dostavljač će na istoj adresi ostaviti obavijest o primljenom paketu. Obavijest će sadržavati broj paketa i telefonski broj tvrtke. Kupac/primatelj mora u roku od četiri dana s tvrtkom Od vrat do vrat d.o.o. dogovoriti novi datum isporuke. Ako se paket ne može ponovno uručiti, paket se vraća pošiljatelju bez prethodne obavijesti. Dostava paketa vrši se u jutarnjim satima od ponedjeljka do petka. Dostava je stoga moguća i na drugu adresu, npr. na posao ili u subotu. Po želji je moguća i dostava subotom uz naplatu kurira.

 

Kupac mora pregledati paket po primitku, koji mora biti bez vidljivih oštećenja. Ukoliko su vidljiva oštećenja potrebno je to napisati na računu kuriru. Naknadne reklamacije zbog oštećenja tijekom transporta više nisu moguće. U slučaju oštećenja i netočnog sadržaja, kupac mora odmah obavijestiti Flamulu d.o.o. na kontakt adresu info@flamula.hr Kupac poruci treba priložiti elektroničku potvrdu o kupnji koju je po završetku kupnje dobio na svoju e-mail adresu.

 

Flamula d.o.o., Koprska 74A, 1000 Ljubljana