Pomoć korisnicima


Je li u internetskoj prodavaonici Flamula.si moguća kupnja na rate?

U internetskoj prodavaonici moguće je samo jednokratno plaćanje koje se vrši nakon dostave robe (poštaru – dostavljaču) ili na osnovi predračuna (putem platnog naloga).

 

Vrijede li internetske cijene i u poslovnicama Flamule?

Internetske cijene vrijede samo za internetsku prodavaonicu te se razlikuju od cijena u samim poslovnicama.

 

 

Može li se na internetskoj stranici Flamula d.o.o. dobiti i račun na tvrtku?

Na internetskoj stranici Flamula.hr mogu kupovati fizičke i pravne osobe. Ako želite, registrirajte se kao pravna osoba te će vam biti ispostavljen račun na tvrtku.

 

 

Kako se može dobiti predračun?

Predračun možete vrlo jednostavno kreirati i sami. Potrebna je registracija na internetskoj stranici. Zatim možete dodati proizvod u košaricu, nastaviti kupnju i odabrati način plaćanja „Uplatnica/nalog“. Predračun ćete dobiti na svoju adresu e-pošte.



Može li se roba naručena putem Interneta preuzeti u poslovnici?

Sva roba naručena u internetskoj prodavaonici Flamula.hr kupcima se šalje izravno iz našeg skladišta dostavnom službom. Moguće je i osobno preuzimanje kod nas.

 


Koliko iznosi poštarina za narudžbe u internetskoj prodavaonici?

Poštarina za robu naručenu u internetskoj prodavaonici do vrijednosti od 1500 kuna iznosi 80 kuna (neovisno o veličini i vrsti proizvoda). Za kupnju čija vrijednost prelazi 1500 kuna poštarina je besplatna.

 


Kada će naručena roba biti dostavljena?

Sustav internetske prodavaonice Flamula.hr koncipiran je tako da vas istovremeno obavještava o fazi narudžbe. Kada na adresu e-pošte primite obavijest da je narudžba obrađena, roba je poslana i možete je očekivati u roku od 3–4 radna dana.

 

Gdje mogu preuzeti paket ako u vrijeme dostave nisam kod kuće?

Ako u vrijeme kada dostavljač dostavi paket ne budete kod kuće, poštar će vam ostaviti obavijest o dospjeloj pošiljci.

 


Može li se naručena roba dostaviti na službenu adresu?

Naravno. Robu možete naručiti i u svoju tvrtku. Tu vam mogućnost nudimo tijekom postupka naručivanja. Možete odabrati tko plaća i kome se isporučuje naručena roba.



Kako se može vratiti roba?

U općim uvjetima detaljno su opisane okolnosti pod kojima stranka može vratiti proizvode i zahtijevati povrat iznosa kupnje ili zamjenu robe. Ako se svi zahtjevi ispune, roba se može vratiti o vašem trošku u naše skladište u Ljubljani. Uz proizvod ne zaboravite priložiti kraći dopis s obrazloženjem zašto vraćate robu i što s njom želite učiniti (zamjena ili povrat iznosa kupnje). Ako zahtijevate povrat novca, u dopisu navedite i svoj transakcijski račun na koji će vam iznos biti vraćen.



Niste našli odgovor na svoje pitanje?

Pitanje nam možete poslati na info@flamula.hr ili nas možete nazvati na telefon 091 522 82 80.